Göra Jul!

Ja, nu är det snart jul och som vanligt är det mycket som ska göras innan dopparedan! I måndags drog pappa i sedvanlig ordning igång att göra Jul. Detta är något han gör varje år och han startar alltid upp ca en vecka innan jul med detta. 
Så här två dagar innan jul har övriga familjen också startat igång och börjat göra jul. Jag på min kant har Pyntat granen, fått upp julpyntet på mitt rum och i dag blev även de sista julklapparna inhandlade. Julpyntet i stallet är också uppe.
Det luktar underbart gott i hela huset då mamma bakar saffranslängd med vit choklad i. Mums så gott! Tror jag ska slicka ur skålen ;) Men först ska jag gå å slå in lite julklappar. 
Julmys!
Mammas saffranslängd

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi får ingen julgran i år :(

2010-12-22 @ 23:45:15
Postat av: Nusse

Va, varför inte då? :O

2010-12-23 @ 12:10:53

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0