Julefrid!

Ja, som ni alla vet så är det Julafton i morgon. Känner mig förvånansvärt lugn. Allt är fixa och det som är kvar är att slå in julklapparna vilket jag ska göra i kväll. Men känner på mig att detta är lugnet före stormen. Mamma å Pappa springer runt å fixar med allt och jag kommer nog komma på att jag glömt något... :/ 
Aja, Julen är till för att man ska ta det lugnt och bara vara med de man älskar så det är bäst att ta tillvara på detta! 
Nu ska jag gå å hjälpa mamma med allt som ska göras, sa ju de, lugnet före stormen... 
 
Just det, är det någon som vet vart man får tag på vol-au-vent? Tobbe hotar med att komma imorgon så det är bästa att vara förberedd! 
Tobbe
 

Kommentarer
Postat av: Tobi

Säkraste stället är Priso. Det brukar finnas på brödavdelningen.

GOD JUL!

2010-12-23 @ 12:52:26
Postat av: Nusse

Bra, tack för tipset! Då ses vi imorrn då ;)

God Jul!

2010-12-23 @ 12:53:49

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0