Lång långhelg!

Helgen går fort när man har roligt och snart är det Måndag. Men det gör inte så mycket då jag är ledig även imorgon :) Snacka om långhelg, har nämligen varit ledig sen i torsdags. Det är hårt att vara student! ;)
I fredags hade jag mysig middag med Erika! Jättemysigt att snacka lite skit och dricka vin med henne! <3
I lördags tog Erika och jag en ridtur i det underbara vädret! Strålande sol och snö! Helt perfekt för en mysig ridtur :)  På lördagkvällen hade jag filmmys med Mia och Erik! Jättetrevligt att umgås med dom! Vi åt god mat, drack öl, drack Eriks underbart goda varma choklad med Cointreau i (supergott!!) och tittade på film! Film med Johnny Depp mmuummm! ;)
Idag har det varit en riktig slappardag! Jag gick upp tidigt och fodrade hästarna å skött dom. Sen slötittade jag lite på min favotikanal E! till Erik och Mia vakna. Då blev det frukos och mera film! :)
Har varit superskönt med en lugn helg med underbara människor! Nu blir det mys i soffan framför tv'n och i morgon blir det shopping med Mia på stan!
Älskar långhelger! <3

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0