Bättre sent än aldrig!

Har inte skrivit på ett tag nu men har inte hänt så mycket här. Är ledig och rider mina hästar. Har även börjat kolla över om det är något man ska ha gjort tills skolan börjar men orkar inte ta tag i nåt plugg så lägger nog ner det. ;)
Vissa är ju senare än andra och ni som känner mig vet att jag alltid är sen ;) men idag har jag i alla fall varit inne i stan och äntligen(!) köpt tyg för att skriva namn på min overall. Hittade ett jättefränt så åvven kommer bli awesome!! Ni studenter kommer få se den när skolan och kravallerna drar igång. För er andra kommer det upp bilder här när den är klar så ni också får se hur den ser ut. :)

Kommentarer
Postat av: Jonesy

SV: Tack!

Jag tror dig ang. We Will Rock You! Älskar Queen och så är det lite extra roligt iom att jag är bekant med huvudrollsinnehavaren :D

2011-01-07 @ 10:21:21
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0