I våra grymma blåa overaller...

Efter en skolvecka med projektinlämmning redovisning och annat tar jag nu helg! Helgen inleds med fest i kväll, det blir nämligen kravall! För er som inte vet vad en kravall är så är det studentfest med krav på overall (Kra-Vall) :)
Min overall har äntligen blivit klar också! Tackar min underbara kusin för detta! Du är bäst, vad hade jag gjort utan dig? ;) Tackar även min underbara mamma som också sydde lite på min overall då det var lite som behövde fixas på en arm. Mamma du är bäst! <3
Nä, nu är det dags att byta om och dra iväg till förfest!
Alla studenter som ska på TK, -Vi ses i dimman om den inte är för tät! ;)
Så här snygg blev min ovve!
Både revär och namn på plats!
Nu kan den festas in ordentligt! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0