POLSKI

Trippen till Polen var super! God mat, gott vin och bra shopping men framförallt för mig som student, billigt!!! ;) 
Var i Szczecin där Sofia bor men blev även en liten sväng till Poznań. Var en superresa och jag måste bara dit snart igen! :)



Utsikt över Szczecin


Jag på restaurang i Szczecin :)


Utgång med Sofia och hennes kompisar!


Sofia och Elise :)


Pannkaka med jordgubbar, grädde och glass MUMS!!!



Så här ser husen ut i Szczecin! Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt! ;)


Jag på Satrbucks i  Poznań :)


Torget i Poznań


Modell över torget


Jag på uteservering i Poznań


Så här snygga papperskorgar borde vi ha i Sverige också!! :)


Klocktorn i Poznań med getter! :) Kl 12 varje dag kommer de ut å stångas med varandra.


VIP-bar på hotellet fria drinkar och tilltugg! Jag älskar pappas guldkort! :)


pappa, jag och mamma <3


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0