Semestertider!

Oj oj, nu var det ett bra tag sen det hände något på den här bloggen! Ja, okej jag är väl inte jätteflitig med bloggandet i vanliga fall men men... :P
Anledningen till att jag inte skrivit på ett tag är att jag har varit och är iväg på semester! :) Ledigheten började med en tripp till Polen. En toppenresa med god mat, gott vin och bra shopping! (Kommer bilder och mer från resan när jag fått in det på datorn). Väl hemma från Polen "landa" jag i Falkenberg för midsommarfirande. Vilket drag det var i stugan! Supertrevligt med trevliga människor, god mat, snaps och fågeldans (inte den traditionella!) på altanen! (kommer bilder och annat från det också!)

Har varit världens bästa start på en ledig period! Hoppas den fortsätter på samma bana och att vädret är som det varit de senaste dagarna! :)

Förhoppningsvis kan jag blogga oftare under resten av semestern, så håll utkik för snart kommer ett nytt "spännande" inlägg ;)


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0