Sjuttis på Schuttis

Oj vilken bra å händelserik helg det har varit! Helgen började i torsdags med kravall! Hade superkul och kvällen hade allt en riktig partykväll ska ha, en supertrevlig förfest, toppenbra kravall och en jäkla bra efterfest! AWESOME!
Dagen efter var inte lika rolig när man var tvungen att dra sig upp till skolan, visserligen började vi kl 13.00 men var jobbigt nog att dra sig upp till dess vill jag lova! I skolan skrevs det dugga och jag kan säga att det var inte många i klassen som var pigga på de. Vet inte hur det gick men hoppas på det bästa! Fick väl nåt poäng iaf! Efter skolan var det hem å fixa hästarna. Sen åkte jag, mamma och pappa på shoppingtur till Butiken på landet. Jag shoppa tills jag spräckte budgeten typ... Jag som sagt att jag inte ska handla så mycket men jag hävdar att det var okej. Det var ju trots allt rea! ;) Kände mig som Mickan i solsidan när det är sjuttis på Schuttis, eller som ett barn i en godisaffär! Hittade massa snygga kläder men är man student så är man... Blev iaf två par byxor och en kavaj :)
Efter mycket shopping blev det att åka hem å fixa till sig och åka till Hannas fördelsedagsfest! En superkväll med underbara människor goda drinkar och bubblande champagne! AWESOME!
Efter att jag å Malin vaknat upp sådär runt kl 12.30 dagen efter och konstaterat att det var tillräckligt fint väder för att ta en promenad så begav vi oss till Kårallen där Suntripps sandslottsbyggar tävling var i full gång. Vi kom lagom till finalen och fick se ett mycket bra bidrag vinna:) Efter det begav jag mig hemåt för att rida min häst. Under resten av lördagen gjorde jag inget vettigt alls och avslutade kvällen med film, Ivanhoe! Måste vara en av de bästa filmerna som gjorts <3
Söndag underbar! Började med en ridtur i solen! Sen filade jag på mitt CV och pluggade lite, sen tog jag och Erika en promenad i det fina vädret! Nu känns det som våren snart är här! <3
Tycker det har varit en bra uppladdning inför kommande vecka :D
Nya kavajen (Ingen bra bild)
Två par byxor blev det oxå! :D
Grattis än en gång Hanna! <3

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0