DÖMD 2012

Då var årets upplga av DÖMD till ända. Har haft en toppen helg med trevligt folk god öl och en hel del fuskande med dieten ;) Men det var de helt klart värt!

För er som inte är studenter och därför inte vet vad DÖMD är, står DÖMD för D-Groups Öppna Mästerskap i Dart. Kort och gott är det fest i dagarna 3 med en darttävling där emellan :) DÖMD är en av de största händelserna på hela året och det kommer dartlag från olika Universitet runtom i hela Sverige.
DÖMD helgen startas upp med FörDÖMD, en kravall på torsdagen, på fredagen hålls den så kallade Medlingsrundan, en fulvinsrunda som avslutas med fest på [hg] senare på kvällen. På lördagen går själva Darttävlingen av stapeln:) På kvällen är det sedan finsittning, pris delas ut till helgens bästa utklädda lag ( man får klä ut sig om man vill, helst efter årets tema) och pris till vinnarna i Darttävlingen delas också ut. Sedan är det fest, AfterDart, hela natten lång!


Men jag nöjde mig ju inte så utan var ju bortbjuden på söndagskvällen med. Då var det firande av min kära kusin som fyllt år. Underbart god mat och för att inte tala om efterrätten!<3 Mmm, tur att jag hade fuskhelg! ;)
Med andra ord har det varit en toppenhelg! :D
DÖMD i Bilder:
Mattias och Sofia i väntan på att få gå ut på Midlingsrunda

Jag på Midlingsrunda

Pågående Midlingsrunda

Mellanfest hos Mattias

Me and my sis! <3

Gänget på [hg]

Finklädda för Sittning

Jag och Mattias

<3Me and Sis <3



Salo körde tranan, a.k.a Midsommar-posen!
självklart var fylleslipsen också på plats;)
DÖMD i korthet:
Plats: Kårallen/Campus Valla/[hg]/Kårallen
Signaturdryck: Öl
Hemkommst: ca 03.00 nästan alla kvällar 
Mest drag på dansgolvet: När 
DÖMDs bästa: Bra drag, trevliga studenter och att jag laga mitt märke (UTAN maskinares hjälp!)
DÖMDs sämsta: Att jag söp bort min röst (om någon hittar den på kvarglömda saker hyllan hör av er till mig!) och att toastmaserna inte hade full koll på läget under sittningen.

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0