Målet halvmaran!

Under semestern i sommar la jag ner allt vad bantning heter! Fortsatte träna lite och var rätt duktig med springandet i början av sommaren men sen rann de mer och mer ut i Skreas sand! Måste erkänna att det var skönt att kunna äta och dricka vad jag ville och märkte att koppen behövde en paus från tränandet då jag i början av soomaren kände av i knäna att jag sprungit förmycket! 
Men nu är sommaren över och det är dags att ta tag i och bränna bort de där kilona jag la på mig under sommaren! Ja dessvärre gick jag upp i vikt i sommras :( 2,5 kilo men nu ska de och lite till BORT!!! :D 
 
Skall inte fortsätta och dieta och vara extrembantare som tidigare men jag skall fortsätta följa Dukan diten lite och mestadels äta kött och protein. Har märkt att det är väldigt bra kost när man tränar! :) 
 
Har lagt upp träningsschema för hösten och om 30 veckor skall jag vara tränad nog att springa halvmarathon! Får se om jag klarar de! Men till nästa sommar skall jag i alla fall vara i den formen då jag skall springa Göteborgsvarvet då! Oj oj, hur skall de går... :S
 
Ni som är intresserade att följa mig i min träning och mot mitt mål att spring halvmaran kan göra de här på bloggen då jag med jämna mellanrum kommer lägga ut hur jag tränar, när jag tränar, vad jag tränar och resultatet av denna träning! 
 
 
 
 
Idag börja allvaret! Nu ska här tränas! :p
 
 
 
To be continued... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Jag har också lagt ned träningen lite halvt i sommar och lagt på mig några kilo igen. Men det är bara och fortsätta kämpa! Huvudsaken är att man rör på sig och inte äta alltför onyttigt. Heja på!

2012-08-14 @ 15:45:21
URL: http://becaaah.blogg.se
Postat av: Nusse

Ja, det är lätt hänt! ;) Men som sagt nu får man kämpa på igen! Jag tror dock det är viktigt att man har pauser i livet och verkligen unnar sig det man vill och kan känna att det är okej att inte träna aset jämt utan att man kan ta en period och varva ner lite. Jag tror både kropp och själ mår bra av lite lugna perioder då man känner att man bara slappnar av och lever i nuet och inte känner en massa Måsten att man måste träna, äta rätt osv!

Men nu som sagt kämpar vi på i höst så vi kan njuta lagom till Julgodiset kommer fram! ;) ;)

2012-08-14 @ 15:58:37
Postat av: Rebeca

Jodå jag har tagit det med ro faktiskt. Skönt att kunna känna att man kan unna sig något. Sommaren är väl ett litet undantag, det blir ju lätt mycket fester och god mat och det tycker jag man förtjänar efter allt slit! Jajjemen nu när höstterminen är här är det bara att köra på igen! (:

2012-08-14 @ 16:08:19
URL: http://becaaah.blogg.se
Postat av: Nusse

Precis! Man måste unna sig lite emellan åt!
Men nu kör vi hårt ( tills det är dags att unna sig nästa gång!) ;)

2012-08-14 @ 20:08:06

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0