Träningsvecka 2

Denna vecka har träningen sett ut som tidigare vecka. Fortsatt med träningsschemat på nivå 1. Gjorde dock en lite miss, då jag inte han träna i början av veckan la jag alla träningspass i slutet, dagarna efter varandra. Detta blev lite tugnt sista dagen då det tog emot att träna med träningsverk! ;) 
Men skönt att känna att det ge något i alla fall. Skall nog hålla mig till nivå 1 en vecka till ifa innan jag gör över till nivå 2 :) 
 
Har inte hunnit springa något denna veckan, synd, men minst en 30 min prommenad har det blivit varje dag iaf! 
 
 
 
To be continued... 

Kommentarer
Postat av: Muu

Men vad innebär alla övningar? "Flyga med armarna" till exempel? ;)

2012-08-27 @ 22:45:41
Postat av: Nusse

Haha, jaa du... de kan man fråga sig! ;)

http://iform.se/video/bikiniskolan-flyg-med-armarna

Spana in denna länken. Där finns ett filmklipp på hur övningen ser ut! Finns även filmklipp till de andra övningarna också! :)

2012-08-27 @ 23:04:24
URL: http://nusse.webblogg.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0