lött, lödde, lödigt...?

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag, med hjälp av bästa Janne, lött ett märke till overallen. Men inte vilket märke som helst utan ett blinkande märke! :) Märket görs genom att man löder dioder på ett kretskort och sedan progranerar det för att få olika effekter på blinkandet. Det har även en lite knapp så man kan byta effekt när man själv önskar! :)
Trodde jag aldrig om mig själ att jag skulle sitta å löda kretskort, men oj så kul det var och OJ så bra det blev!! :D
Vill tacka bästa Janne för hjälpen!

Så här blev resultatet: http://www.youtube.com/watch?v=exNA2CJ-6sU&list=UUaHGjkZaZwZK_Wp3_7MofRw&index=2&feature=plpp_video

(såg att det är filmat så märket hamnar på sidan, ber om ursäkt för detta! )

Vill Du göra ett eget blinkande ovvemärke? Prata med Admittansen! :)
--> http://www.admittansen.se/wordpress/<--

Kom å tänka på en grej när jag skrev detta inlägget, vad heter det när man löder i dåtid?
Lött, lödde, har lödigt?

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0