Löprunda i solen

I dag har det varit blåsigt men soligt här i Falkenberg så på eftermiddagen blev det en liten löprunda. Måste ju hålla i springandet nu på semestern när jag har laggt ner det här med dieten. :) 
Har ju haft lite känningar i knäna och framför allt i vänster knä. Men i dag känndes det riktigt bra och kände inte av något i knäna förens sista biten. :) Då det är mycket öl, vin och andra trevligheter under semestern springer jag nästa varje dag stranden fram och tillbaka, men ibland måste jag ju ta i lite mer och springa längre och en sådan runda blev det i dag. Sprang milen och det kändes förhållandevis lätt och som sagt kändes det bra i benen och knäna nästan hela vägen! 
 
Nu blir det att kämpa på och hålla i detta! 
 
En väldigt suddig bild men här är jag i färd att ge mig ut och springa! ;) 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0