Ölets dag!

Nu har tyvärr mina fina kusiner åkt hem, bara min moster och morbror kvar nu. Innan kussarna drog i går var vi ju tvugna att ta den obligatoriska glassen på Peggens. Mums så gott! ;) 
Sedan blev det lite fototagning på stranden och efter det åkte jag, Carro och Bella in till stan för att shoppa lite:)  Carro och Bella handlade lite kläder. Själv var jag "duktig" denna gången och kom bara hem med en ring:) 
 
 
Min nya ring :) 
 
 
I går var det ju dessutom  ölets dag och det skulle självklart ut och firas! :) Först blev det några glas på Harrys för att sedan gå vidare till Bratt för party hela natten lång! ;) 
Hade en mycket trevlig kväll! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0