12 timmar flyg...

Nu har jag äntligen anlänt till San José! :) Jag var lagom pigg när jag landa... 12 timmar flygning och jet lagad! Men det var skönt att vara framme och vädret här är underbart! +25 grader och strålande sol! Så efter att ha lämnat in mina väskor i lägeheten blev det att svida om till shorts och ta en sväng runt i omgivningarna! Det är verkligen jättefint här med palmer, tennisbanor och välskötta gräsområden! Efter att jag spanat in området, gick jag och Erika och la oss vid poolen! Superskönt att bada och nästan ännu skönare att få vila lite i solen! ;) 
 
På kvällen åkte vi och åt kinamat innan jag var så trött att jag däcka! Somna som en klubbad vid halv nio! Tidsomställning YAY!! ;) 
 
 
Lite bilder från flygresan: 
 
Hej då LInköping! Hello California! :D 
 
Up in the air! 
 
kan ha de rätt trevligt på flyg också... ;) 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0