Fredagsmys!

I dag har det varit en lugn och skön dag! Startade dagen med litet träningspass på gymmet och sedan en simtur i poolen! Superstart på dagen! ;) Efter det blev det en tur till mataffären för att inhandla lunch med Erika, och vilken mataffär! Den största och frächaste jag sett och de har verkligen allt!!! :) Blev lite inköp till lunchen men även lite till kvällen, bland annat vin. Älskar att man kan gå ner till närmast mataffär och köpa vin eller kyld öl och champagne! 
 
Efter lunchen hängde Erika och jag vid poolen. Bättre väder här än vad det är en svensk sommar! Detta resulterade i att jag brände mig! Ser nu ut som dannebrogen! Har fått jätteful bränna och är typ knallröd förutom under hakan där jag är likvit!! Ser förjäkligt ut så det får nog rättas till imorrn! Får ligga med huvudet rätt upp i solstolen imorrn! ;) 
 


Vid poolen
 
 
Blev en Frappe på Peets :) 
 
Ny favoritöl! Budweiser Platinum! <3 
 
Pool by nigth! Utsikt från baklongen
 
By the way! Kommer ni ihåg Facebook-fenomenet Boo?!? 
Det visa sig att han bor i samma hus som Vi! Celebrity home!!! ;)
 
En liten bild på Boo för er som inte kommer ihåg honom! ;) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Omg! jag är så sjukt avis på dig! Jag vill också bo med boo!!! kidnappa honom när du åker hem!

2012-09-09 @ 22:33:07

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0