Have you tried turning it off and on again?

På grund av litet tekninsk missöde med laddaren till min dator, har min kära dator varit helt död denna veckan! Men nu har Alex anlänt hem igen så nu är problemet fixa och min dator funkar som den ska igen! :) 
Till följd av detta tekniska missöde har jag inte kunnat blogga på hela veckan, men nu är det fart på grejorna igen och jag kan nu fortsätta uppdatera bloggen som tidigare! 
Tur att man bor i landet med stort i innan, när man har en Mac! ;) 
 
Veckan har i övrigt flutit på med solande, träning, Shopping och lite jobb på de! Och på tal om shopping, tömde mitt kort efter första veckan här... bådar inte gått eftersom jag skall vara här en tid framöver... :S Men även de problemet är fixat ;) Men om jag fortsätter i samma mönster som tidigare, vilket jag vet att jag kommer göra, kommer både kortet, sparkontot och alla andra konton jag har skrika tomt och jag kommer typ hamna i lyxfällan! ;) Elller nä.. så långt som till Lyxfällan skall de väl inte gå.. hoppas jag! ;)  Men det är det helt klart värt!! 
 
 
Så vad gör man då om man har tekniska problem med sin dator? Kolla in vad supporten säger om saken: >>http://www.youtube.com/watch?v=p85xwZ_OLX0<<
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0