Inte bra ännu...

Fick ju ont i vaden när jag var ute och sprang i måndags. Har vilat sedan dess å tänkte att i dag, idag kan jag nog ut å springa en liten lugn runda. Men inte då!! Efter typ en kilometer började vaden gör ont igen... :( Jäkla skit att man inte ska kunna vara frisk och ut å springa när man känner för det och när man här kan passa på att vara ute å springa i lite bra väder... Men men det är väl så.. saker å ting får inte flyta på för lätt i livet.. 
I helgen drar vi till Nappa så då får jag vila upp mig lite så får jag ta nya tag på måndag igen å hoppas på att det känns bättre då! :) 
Sen är ju inte jag jättebra på att ta det lugnt även fast det gör ont, så pressa mig igenom 5km gjorde jag i alla fall, vet inte om det var så jättesmart och läkarna har nog en del att säga om den saken, men va sjutton, ibland måste man tänja lite på gränserna för å se vad man klarar av ;) 
 
Men nu blir de iaf vila! Nu en sväng ner till poolen innan vi drar igång med fredagsmys! :D 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0