San Francisco

Blev en tur till San Francisco idag. Där blev det ännu mera shopping, mysig fika i solen, god lunch i de Italienska kvarteren och ett besök vid Pier 39 och Fishermans's Wharf. En mycket trevlig utflykt och det får nog bli fler turer till San Francisco innan jag åker härifrån! ;)
 
Lite bilder från dagen: 
 
Welcome to San Francisco! 
 
Där var det Kinesisk parad när vi kom fram
 
Kinaparad! 
 
När det är Parad klättrar folk upp på biltaken för att se bättre! :) 
 
Jag i hjärtat av San Francisco
 
Vid ingången till chinatown
 
I chinatown använder man fönstrena som klädhängare
 
Lunch och vin på italiensk restaurang, mycket gott! 
 
Syrran å jag påväg ner till havet och Pier 39 
 
Sjölejon som solar vid Pier 39 
 
Sjölejon :) 
 
Jag vid ett blåsigt Pier 39
 
Snygga Erika och Alex i blåsten! 
 
Alcatraz
 
Mina nya Converse med Vin- och Drinkaglas på! 
(Av någon anledning tyckte Syrran att Vinglas-mönstret passade mig precis! ;) ) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Omg! Så avundsjuk på skorna!!!!!!

2012-09-17 @ 10:42:56
Postat av: Nusse

Mia, Tyvärr fanns det bara ett par kvar.. annars hade jag kunnat ta hem ett par åt dig!

2012-09-17 @ 18:13:44
URL: http://nusse.webblogg.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0