träningsvecka 3

Denna veckan har jag inte hunnit med någon träning alls nästan, förutom lite prommenader, och som ni märkt har jag inte hunnit blogga heller för den delen... Den senste veckan har varit full med tentaplugg, annat plugg, förberedelser inför resan, lite fadderaktivitet (mycket lite), planering och packning! 
Oj oj, det börjar slå mig nu att det inte är långt kvar innan jag sitter på planet! Ska bli såå kul! Är så spänd och exalterad över detta! :D Hoppas allt gör som planerat de sista dagarna nu fram till avfärd och att resan går smidigt! :) 
 
Eftersom träningen kommit av sig blir det att följa schemat på nivå 1 nästa vecka också... känns som jag måste träna på lite så jag kommer vidare i nivå snart!! Aja, det löser sig! Får se om de blir någon träning alls när jag är borta! ;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0