Middag med mamma, pappa och Claes Eriksson

I söndags var jag med mamma och pappa på föreningen Tage Danielssons vänner där Claes Eriksson från Galenskaparna & After Shave hade ett uppträdande. Claes Eriksson har fått Tage Danielsson stipendiet och var därför i Linköping för att prata om detta och ro oss som var där. Och vilket uppträdande sen! Jag skratta så jag tjöt! Denna man är hur rolig som helst och vilket språkgeni han är! Hatten av, buga och boka!
 
Efter Claes var klar på scenen fick jag äran att träffa honom - och inte bara träffa honom utan fick gå med på middag med honom, hans fru, pappa och mamma!
Lika rolig han är på scenen lika rolig och trevlig är han privat och hans fru var lika trevlig hon! Det blev en fantastisk kväll med många härliga skratt och ett minne för livet!
 
 
 
 
En ära att få träffa Claes som inte bara är en av de främsta inom svensk humor utan Galenskaparna & After Shave har även lärt mig prata och uppskatta Västgötskan!
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0