Dukan v.5

Denna veckan har resultatet blivit lite bättre än förr veckan. Har gått ner 0.40kg så lite nedgång ialla fall :D
Har ju som sagt tagit tag i springandet igen och i tisdags blev det utökning så jag sprang 6 km. Tanken är att jag ska öka på en kilometer i veckan, får se om jag kan hålla det men än så länge känns det bra och har faktiskt inte haft någon vidare värst träningvärk än, men det kommer väl som ett brev på posten när jag utökar sträckan eller så betyder det att jag måste ta i lite mer när jag springer;) Med rätt inställning och framförallt rätt coach ska det gå!
Måste kämpa på med springandet eftersom jag ska spinga milen den 30/5.

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0