Dukan V.6

Nu är det officiellt, jag har gått ner en klädstorlek! :D Har märkt hur mina kläder börjat sitta lite löst så jag beställde hem ett par byxor från nätet i en storlekt mindre än vad jag brukar ha. Var en liten nagelbitare när jag fick hem dem i veckan, men de satt som en smäck! :D Känns jättebra och nu blir det att införskaffa en ny garderob ;)

Löpningen går också framåt och jag springer nu nästan en mil. Hade man frågat mig för typ en månad sen hade jag aldrig sagt att jag skulle springa en mil nu. Har aldrig gillat att springa och de har inte varit en träningsform för mig, men nu tycker jag faktiskt om de och jag peppar å längtar lite till att komma ut i spåret igen. Har min coach att tacka för detta! Utan honom hade jag aldrig sprungit en mil! Han är BÄST! :D

Nu är det bara att kämpa på! Har bara 4 kilo kvar till min målvikt! :)

Mina nya byxor <3

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0