Dukan V.1

Nu har jag kört en vecka med Dukan dieten. Det har gått förvånansvärt bra, jag har gått ner 3 kilo och mår super! :) Det svåra i början är att veta vad man ska äta och jag som inte kan laga mat i vanliga fall hade lite svårt att hitta på vad jag skulle äta och hur de olika sakerna gick ihop till goda maträtter. Men nu går det bättre och jag har hittat en jättebra hemsida där det är en tjej som kör denna diet har lagt ut tips och idéer, recept och länkar till forum. Kan kolla in den här >>http://amonazondukan.blogspot.com/<<

Igår gick jag över till fas 2 och får nu börja äta grönsaker. Åh som jag har längtat att äta någonting annat än bara kött! ;)


Beach 2012 närmar sig...


To be continued...

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0