Mycket jobb, lite verkstad!

Ber alla er (vet inte hur många ni är men hoppas några) bloggläsare om ursäkt för att det blivit väldigt lite bloggande på senaste tiden! Anledningen är inte bra julstress utan också att jag fått jobb. Är inte jätteproduktiv på kvällarna nu för tiden då jag går upp kl 04:45 för att börja jobba! Har aldrig gått upp så tidigt på morgonen förut och har framför allt inte gått och lagt mig så här tidigt på kvällarna som jag gör nu! :P Aja, vänjer mig väl vid tiderna så småningom å då blir det mer bloggande ;)

En riktigt God Jul till alla!

God Jul Alla bloggläsare! Hoppas ni får det underbart mysigt! :)


Rocky Road <3

Snälla Tomten!

Kära Tomten!
Jag skulle väldigt gärna ha en ny mobiltelefon i julklapp! Denna gång en fungerande bra sådan så jag slipper byta ut den varje år! Den ska kunna ta emot sms utan att den hakar upp sig, kunna ringa samtal utan att bryta dem mitt i och starta om sig, inte låsa sig helt plötsligt så jag måste skriva in min pinkod 20 ggr om dagen.
Om det finns en sådan telefon är jag ytterst tacksam om du slog in den å la den under granen eller kommer med den efter Kalle Anka!
Jag lovar att jag varit snäll... eller ja typ snäll... eller ja, jag har försökt vara snäll i den mån det gått!
Tack på förhand!
Om inte min önskan till Tomten går fram, kan han väl i alla fall inte motstå dessa ögen!
Zappo vill väldigt gärna att jag får en telefon Tomten!

RSS 2.0