Jul på Liseberg med mamma och pappa

En heldag i Göteborg med mamma och pappa, där shopping, Jul på Liseberg och showen Galenskaparna & After Shave 30 år stod på schemat.
 
Det blev en fantastisk och minnesvärd dag/natt med underbar julstämning, god mat och mycket skratt! Man kan inte ha det bättre än att få spendera sådan kvalitetstid med de två finaste i världen - Min älskade mamma och pappa <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Full fart framåt!

 
 
Oj oj nu rullar det på så hinner inte med detta med bloggandet känner jag.... men men de senaste veckorna har varit fantastiskt bra. Började med att jag och syrran drog till Polen. Var en helt fantastisk resa med god mat, god dricka och fantastiska människor! Självklart också en massa shopping och härliga skratt varje dag! Längtar redan tillbaka till ett välkomnande Szczecin!
 
 
På jobbet har jag fått agera fotomodell till reklam och katalog. Mycket rolig dag på jobbet med proffsiga människor och bakom kulisserna blev det många skratt och härligt samspel mellan människor. Nu är det vänta och se hur bilderna blev! Hoppas dom blev lika bra som det kändes när vi jobbade med plåtningen och att de som är ansvariga utgivare blir nöjda! Spännande!! :)
 
Har även fått agera sångerska på Gula huset. Som alltid en magisk kväll med härliga människor och bra musik. Måste säga att min far är ett stort proffs och en stor förebild för mig! En lyckade spelning och glad att mosters önskesång blev en succé! :)
 
 
Efter modellande och sångarframförande kanske jag ska fundera på ett karriärsbyte...? ;)
 
 
Har även hunnits med en glöggfest hemma hos Erika och Alex! Oj så trevligt det var!!
Massa god hemmagjord glögg, godis, muffins och annat gott! Det blev en kväll av ätande, drickande, skrattande och sjungande! Kan inte bli bättre än så!! :D
 
 
 
 
 

RSS 2.0