En låååång helg!

Har äntligen börjat vakan till liv och bli människa igen efter förra helgens bravader! Det var en rolig med tung helg och måste erkänna att jag varit rätt sliten efter den.

Helgen började på torsdagen med inflyttningsfest hos Vara! Det var en trevlig kväll som avslutades på Platå! Där var det minst lika trevlig med 29kr/drinken i baren! ;)
Mycket trött och lite sliten dagen efter var det bara att pallra sig upp för att åka runt med familjen och fira studenter och gå på studentmotagningar! :) Det var trevlig och jag kan inte fatta att det är 4 år sedan jag själv stod där! Känns som det var igår jag själv sprang ut där på scenen på Berzans trapp och sjöng och var glad! :D
På lördagen träffade jag två av mina gamla nollor och sedan var det fattömning på [hg] som gällde! 20kr/öl så blev ingen lugn kväll den kvällen heller ;) Hade en rolig kväll iaf! :)
Söndag var jag mer död än levande och min dag bestod i att äta och SOVA! Måste säga att jag är lite stolt över mig själv då jag faktiskt red två hästar den dagen! :)


Kände dock av helgen rätt rejält på måndagen när jag gick upp kl 04.45 för att åka till jobbet! Ursch! Varför tar jag inte vara på mina lediga helger och vilar ut lite?! Nåja, jäkla kul helg var de iaf! :D

Födelsedagsfrosseri!!!



Sommar-x 2012

I går gick en av Universitetet största fester av stapeln, nämligen Sommar-x (Uttalas Sommar Kryss)! Det är en av de största festerna på hela året, i år med ca 1.700 personer attending på Facebook, men även den sista fetsen för terminen. De öppnas upp för partej i hela Kårallen plus utomhus med dansgolv och barer.
Det var fullt drag från början till slut och på scenen lirade Björn Rosenström. Min kväll eller ja snarare dag började runt tre hugget hos Mia med tjejhang och vindrickande. Sedan framåt kvällen bar det av till Ryd och förfest för att sedan dra till Kårallen. Det var världens ös, många trevliga studenter och go stämning hela natten lång!! :D

Kvällen i korthet:
Plats: Kårallen
Signaturdryck: Vitt vin
Hemkommst: ca 04:00
Mest drag på dansgolvet: När Björn Rosenström öste järnet på scenen!
Kvällens bästa: Skön stämning och glada partysugna studenter!
Kvällens sämsta: Att min mobil flippa ur totalt!

RSS 2.0