Gratis träningsvecka på World Class!

I dag hängde jag med Salo och tränade på World Class. Han hade ett erbjudande där som innebar att jag fick en vecka träning där gratis. Detta innebär att jag får träna, gymma, gå på pass och utnyttja relaxavdelningen hur mycket jag vill i en veckas tid! Så oj va här ska tränas! ;D
Vi startade upp med ett litet lugnt träningspass idag. Startade upp med crosstrainer och avslutade sedan med lite boxning. Å vad jag har saknat boxningen å va skönt det känndes att få slå lite på säcken idag! Hade det inte varit för dumma handleden som är skadad hade jag absolut fortsatt med den träningen! Superkul! 
 
Inte nog med att fick en veckas gratis träning, jag fick en goodiebag också! :D Det var en massa trevligheter i! :) 
Snacka om att man är lättköpt när jag gick jublande glad från gymmet med min påse, helt övertygad om att det bara är trevligt att träna och att jag absoluta skall skaffa gymkort! 
HAr ni sett det där avsnittet av Vänner när Chandler skall säga upp sitt gymkort men det går inte för varje gång han går in och säger att han vill avsluta de tar de fram en as snygg tjej som övertalar honom att inte säga upp det! Haha, de kan sina knep! ;) ) 
 
goodibag! :D 
 
 
För er som inte sett det eller för er som bara njuta av det igen, här är det!
Chandler I wana quit the gym:  >>http://www.youtube.com/watch?v=oh8PFs0LTKc <<
 

RSS 2.0