Grattis Malin!

I lördags firades Malin med dunder och brak! Först blev det fest hos hemma hos Malin sen blev det utgång på [hg]. En mycket rolig kväll med goa vänner, mycket skratt å riktigt håll igång! :)

Bästa å Snyggaste brudarna! <3



Kvällen i korthet:
Plats: [hg]
Signaturdryck: Jägermeister!!
Hemkommst: ca 04.00
Kvällens bästa: Mina underbara vänner och att Malin fyllde år! (Mias bonding med den trevliga taxichaffören)
Kvällens sämsta: Brandlarm!

Debut på tävlingsbanan!

I går var det tävling i agility. Var vår första offeciella tävling! Blev både Agilityklass och Hoppklass och jag kan bara konstatera att jag har världens finaste hund! :)

<3

Tillfälligt avbrott

Bloggen ligger tillfälligt nere... Tenta-P!



Ledighet med shopping!

Idag har jag varit ledig. Så skönt att slippa gå upp 04:45 utan vakna av sig själv vid 10-tiden :) Blev en dag med shopping med familjen! SUPERMYS!! Blev först en sväng till Butiken på landet, för att sedan bege oss till Norrköping. Där blev det lunch på fiskmagasinet. Hur gott som helst! :) Sen blev det shoppnig i Norrköping. <3

Blev en bild på mig, på shoppingtur i Posnan ;)

RSS 2.0