Broccolikväll!

I går var det broccolikväll hos Josefin som gällde! Mycket trevligt! :)
Först blev det en sväng till Mia för ett glas vin och lite snack innan vi gick till Josie. Under vår promenad dit skrev vi en låt om att vi älskar broccoli och Oj Vilken Hit Det Blev!! Den kommer snart finnas i en skivhylla nära dig! ;)
Väl hos Josefin blev det broccoli i långa banor och i olika varianter. Först blev det förrätt, borcoolisoppa med extra broccoli i som Josefin hade stekt och lagt i. Sen blev det broccolipaj med fetaost, den var jättegod! Till efterrätt blev det sedan broccoli och dipp! Supermysig kväll och trevligt sällskap! :)

I dag började jag dagen på bästa sätt, mänligen med supergod frukos som Mia fixat fram åt mig! :) Sen bar det av till skolan en halvtimme förtidigt då Mia hade handledning kl 09.30.
Efter min grupps handledningsmöte var vi inte jätteeffektiva. Killarna i gruppen bestämde att jobba hemifrån var det bästa alternativet så de gick hem. Jag, Ida och Sofie tänkte vara duktiga å ta tag i arbetet så vi laddade upp med kaffe och gick till SAKS-rummet, men där blev det mest tjejsnack och planering av design och inredning till Sofies nya lägenhet så grupparbete blev de inte mycket denna dag! :P

I kväll Har jag och Mia varit i ryd med Janne och lödigt klart våra ovvemärken! De blev såå snygga! :D
Bro bro brocolli... Vi älska broccoli!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Om du är stamgäst

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0